Customer Care Agent
Europcar Greece
Αθήνα, Ελλάδα
πριν από 8 μέρες
source : Kariera.gr

Στο πλαίσιο ανάπτυξης του τομέα του Call Center, η Europcar Greece, ενδιαφέρεται να προσλάβει υπαλλήλους για το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για πλήρη απασχόληση στην περιοχή του Αλίμου.

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες.

Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.

Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας :

  • Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
  • Διάγνωση αιτήματος ή / και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
  • Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας της εταιρείας
  • Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)
  • Απαραίτητα Προσόντα :

  • Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Πτυχίο Ανώτερης / Ανώτατης Εκπαίδευσης
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών επιθυμητή
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η / Υ
  • Εργασία πενθήμερη, σε βάρδιες (τμήμα με 24ωρη εξυπηρέτηση) με βάση μηνιαίο εναλλασσόμενο πρόγραμμα
  • Step 2
    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης