Administrational duties (including managing of incoming calls, coordination and schedule of meetings and office supplies management)
Communication with clients and suppliers
Communication and coordination with bank institutions (preparation of documentation for opening of bank accounts, submission of corporate funding applications, preparation of payments etc.)
Preparation of business plans, financial reports and analysis of corporate financial data
Other responsibilites related to the accounting and finance department
Αναφορά αυτής της εργασίας
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να προσθέσετε αυτήν την εργασία στα αγαπημένα σας. Κάντε κλικ στο κουμπί "Συνέχεια" για να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αγαπημένα σας από τον ιστότοπό μας ή από την εφαρμογή για κινητά του neuvoo.
Συνέχεια
Όχι, ευχαριστώ