Λογιστής-Λογίστρια
ΑΝΕΛ Α.Ε.
Θεσσαλονίκη
πριν από 1 μέρα
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Η εταιρία anel AE ιδρύθηκε το 1998 με αντικείμενο εργασιών τη λιανική και χονδρική πώληση γυναικείων ενδυμάτων. Η επωνυμία ουσιαστικά αποτελεί μετεξέλιξη της πρωτύτερης οικογενειακής επιχείρησης, επίσης στο γυναικείο ένδυμα.

Τα γυναικεία ρούχα anel είναι συνώνυμα με την υψηλή ποιότητα, τα μοναδικά σχέδια και τις προσιτές τιμές. Σε εμάς θα βρείτε μια τεράστια ποικιλία από γυναικείες μπλούζες, γυναικεία πουκάμισα, φούστες, γυναικεία παλτό, φορέματα, γυναικεία παντελόνια και γυναικείες ζακέτες.

Η εταιρεία ξεκίνησε με δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης και παράλληλα πέρασε και στη χονδρική πώληση. Σήμερα, μπορείτε να βρείτε τα γυναικεία ρούχα anel σε 980 σημεία πώλησης σε Ελλάδα, Κύπρο, Βαλκάνια, Γερμανία και Αγγλία.

Στη Θεσσαλονίκη λειτουργούν τα τέσσερα από τα οκτώ εταιρικά καταστήματα μας, στο κέντρο της πόλης. Τα άλλα τέσσερα λειτουργούν σε Αθήνα, Λάρισα, Πτολεμαΐδα και Σέρρες.

Επισκεφθείτε σήμερα ένα από τα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα ή δείτε online την υπέροχη συλλογή μας! Εγγραφείτε σήμερα online για παραγγελίες χονδρικής ή λιανικής και επωφεληθείτε από τις μοναδικές μας προσφορές.

Στόχος της εταιρίας anel είναι η περαιτέρω ανάπτυξη με τη δημιουργία νέων εταιρικών καταστημάτων και franchise σε όλη την Ελλάδα με την ίδρυση 30 τουλάχιστον νέων καταστημάτων σε πόλεις της περιφέρειας και εμπορικά κέντρα.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της αναζητούμε να εντάξουμε στο δυναμικό μας :

Λογιστή - Λογίστρια

Ενδεικτικές αρμοδιότητες :

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

  • Ενέργειες προετοιμασίας προσλήψεων, αποχωρήσεων, απολύσεων, συμβάσεων εργασίας
  • Διαχείριση Προσλήψεων - Αποχωρήσεων, υποβολή εντύπων σε ΕΡΓΑΝΗ, ΕΦΚΑ κλπ.
  • Ευθύνη για τη συλλογή αναφορών αξιολόγησης προσωπικού
  • Διαχείριση κινήσεων εισόδου εξόδου προσωπικού, υπερωριών & προσαυξήσεων
  • Μηνιαίος υπολογισμός μισθοδοσίας
  • Διαχείριση επιπλέον παροχών προς το προσωπικό
  • ΑΠΟΘΗΚΗ

  • Ευθύνη για τον έλεγχο της λογιστικής αποθήκης
  • Ευθύνη για την διόρθωση των απογραφών των Καταστημάτων και της Κεντρικής Αποθήκης
  • Ευθύνη για την δημιουργία αναφορών σχετικά με τα αποθέματα
  • Ευθύνη για τον έλεγχο των αποθεμάτων
  • Διαχείριση των διαφορών παραλαβής από τα καταστήματα και οργάνωση διενέργειας έκτακτων απογραφών αποθεμάτων
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Γνώση τήρησης μισθοδοσίας
  • Εργασιακή εμπειρία 3-5 ετών σε διαχείριση δεδομένων μισθοδοσίας εταιρείας
  • Άνεση χειρισμού λογιστικών προγραμμάτων σε περιβάλλον ERP
  • Πτυχίο ή άλλο πιστοποιητικό Οικονομικής Λογιστικής Κατεύθυνσης
  • Μεγάλη ευχέρεια χειρισμού Η / Υ (MS Office)
  • Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
  • Ευελιξία, προθυμία, εργατικότητα, εχεμύθεια και ομαδικότητα >
  • undefined

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης