Customer Care Representative
modulus SA
Athens, Chalandri, Greece
πριν από 4 μέρες
source : CollegeLink
  • Contact daily new prospects who could benefit from our products (VoIP services & vPBX)
  • Establish new, and maintaining existing, relationships with customers and partners
  • Feed back all suggestions for improvement and market research to senior staff
  • Understand and document business needs, acquire requirements and prepare quotes for customer
  • Manage and interpreting customer requirements
  • Provide pre-sales technical assistance and product education for partners, RFPs or internally
  • Develop new business with existing clients and / or identify areas of improvement
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης