Store Manager Assistant
HBPO
Kifisia, Athens, Greece
πριν από 2 μέρες
source : CollegeLink

Η θέση αναφέρεται στην / ον Υπεύθυνο Καταστήματος και περιλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

  • Συντονίζει τις καθημερινές λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών (π.χ. διαδικασίες πωλήσεων, παραγγελίες και πληρωμές)
  • Ελέγχει τα κόστη και τις δαπάνες με τη βοήθεια του υπεύθυνου καταστήματος
  • Διεξάγει τακτικούς ελέγχους για να βεβαιωθεί ότι το κατάστημα είναι λειτουργικό και ευπαρουσίαστο
  • Φροντίζει για την μέγιστη κάλυψη χώρου, για να εξασφαλίσει την καλή τοποθέτηση των προϊόντων
  • Καθοδηγεί και υποστηρίζει τους νέους και τους υφιστάμενους συνεργάτες πωλήσεων
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης