IT Service Desk Technician
IST - International Software Techniques S.A.
Athens, , Greece
πριν από 1 μέρα
source : CollegeLink
  • Incident management (in 24x7 shifts) :
  • Record, prioritize and classify received Incidents and undertake an immediate effort in order to restore a failed IT Service as quickly as possible.
  • Assign unresolved Incidents to appropriate Tier 2 Support Group.
  • Monitor SLA’s.
  • Keep users informed about their Incidents ’ status at agreed intervals.
  • Provide 1st level support to end users (via application consoles and Remote Assistance) related to computer systems, software, hardware and mobile devices.
  • User management through tools like Active Directory.
  • Resolve network issues (LAN, WAN, VPN).
  • Resolve software issues (install drivers, software settings, printers etc.).
  • Provide end user guidance on programs and applications (How to).
  • Organize calls between involved teams.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης