Engineer - Customer Service (CS-ENG-21)
BETA CAE Systems S.A.
Kato Scholari, Thessaloniki, Greece
πριν από 3 μέρες

Γίνε μέλος της πιο δυναμικής ομάδας στο χώρο της Υπολογιστικής Μηχανικής και μηχανολογικής προσομοίωσης (engineering simulation).

Μαζί θα προσφέρουμε τις λύσεις στη σύγχρονη βιομηχανία για το σχεδιασμό των προϊόντων του μέλλοντος.

Έχουμε 30 χρόνια αδιάλειπτης και επιτυχούς πορείας στο χώρο του software Υπολογιστικής Μηχανικής. Αναπτυσσόμαστε διαρκώς και αναζητάμε εργατικούς και δραστήριους νέους και νέες με ομαδικό πνεύμα, που θα ενισχύσουν την ομάδα μας στο πεδίο της τεχνικής εξυπηρέτησης των πελάτων μας απ’ όλο τον κόσμο.

Θέλουμε κοντά μας όλους εκείνους τους νέους και νέες που με τις γνώσεις τους, το ενδιαφέρον τους, την εργατικότητα και το όραμά τους, θέλουν και μπορούν να προάγουν το γνωστικό τους αντικείμενο, την ανάπτυξη της εταιρίας και την προσωπική τους εξέλιξη, στον παγκόσμιο στίβο.

Περιγραφή της θέσης :

Οι Μηχανικοί Τεχνικής Εξυπηρέτησης πελατών είναι η αιχμή του δόρατος της εταιρίας μας καθώς αποτελούν το πρόσωπό μας προς τη Βιομηχανία.

Εξασφαλίζουν τη συνεχή επαφή μας με τους πελάτες μας και φροντίζουν για την ικανοποίησή τους.

Έχουν ως αποστολή τους να μεταφέρουν στο πεδίο τις δυνατότητες των προϊόντων μας, τις βέλτιστες πρακτικές εφαρμογής τους και τα οφέλη από αυτές.

Υποστηρίζουν και συμβουλεύουν τους χρήστες των προϊόντων μας, καθώς συγχρόνως αφουγκράζονται τα όποια προβλήματα ή επιθυμίες τους, για να μας τα μεταφέρουν ώστε να βελτιωνόμαστε διαρκώς.

Οι Μηχανικοί Τεχνικής Εξυπηρέτησης πελατών ασχολούνται κυρίως με :

  • την τεχνική υποστήριξη των χρηστών, με σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα,
  • τη συμμετοχή σε τρέχοντα projects υπολογιστικής μηχανικής και προσομοίωσης, εφαρμόζοντας τα προϊόντα της εταιρίας μας, πολλές φορές στο περιβάλλον του εκάστοτε πελάτη,
  • την εκπαίδευση χρηστών,
  • τη συγγραφή τεχνικής τεκμηρίωσης και ενημερωτικού υλικού,
  • την παρουσίαση των προγραμμάτων και της εξέλιξής τους στην έδρα των πελατών, σε διεθνείς εκθέσεις ή συνέδρια,
  • τη διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών,
  • την ενδελεχή δοκιμή των προϊόντων,
  • την εκτέλεση δοκιμασιών επίδοσης των προγραμμάτων.
  • Ο / Η Μηχανικός Τεχνικής Εξυπηρέτησης πελατών είναι μέλος ομάδας που αναφέρεται σε συνάδελφους μηχανικούς με εμπειρία και γνώση του αντικειμένου.

    Το σύνολο σχεδόν της προφορικής και γραπτής επικοινωνίας με τους πελάτες καθώς και η τεχνική συγγραφή γίνεται στα Αγγλικά.

    Απαιτούμενα Προσόντα :

  • Πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού ή άλλου συναφούς τμήματος Πολυτεχνικής Σχολής.
  • Καλή γνώση της θεωρίας υπολογιστικών μεθόδων στη μηχανική (Πεπερασμένων Στοιχείων κ.ά.)
  • Γνώσεις στη χρήση προγραμμάτων υπολογιστικής μηχανικής και προσομοίωσης.
  • Καλή γνώση στην χρήση ενός ή περισσοτέρων επιλυτών (solvers) υπολογιστικής μηχανικής (πχ NASTRAN, Abaqus, LS-DYNA κτλ.)
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Άριστη γνώση και ευχέρεια στην χρήση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις.
  • Ευχέρεια ταξιδιών στο εξωτερικό.
  • Δυνατότητα οδήγησης αυτοκινήτου στο εξωτερικό.
  • Ο / Η κατάλληλος / λη υποψήφιος / α θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να οργανώνει σωστά τον χρόνο και τις προτεραιότητές του / της.

    Θα πρέπει να ενδιαφέρεται και να χειρίζεται με υπευθυνότητα και συνέπεια τα αιτήματα των πελατών. Βασική απαίτηση είναι να μπορεί να συνεργάζεται άψογα με τους συναδέλφους του / της για την επίτευξη των κοινών μας στόχων.

    Προσόντα που θα συνεκτιμηθούν :

  • Σπουδές εξειδίκευσης στην υπολογιστική μηχανική.
  • Γνώσεις και εμπειρία στη χρήση προγραμμάτων CAD.
  • Εμπειρία στη χρήση προγραμμάτων PDM-PLM.
  • Γνώσεις χρήσης των προϊόντων της εταιρίας.
  • Γνώσεις και εμπειρία στον προγραμματισμό, κυρίως σε γλώσσα Python.
  • Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση ή σε θέση μηχανικού αναλύσεων.
  • Καλή γνώση της Γερμανικής, Γαλλικής ή άλλων ξένων γλωσσών, σε γραπτό και προφορικό λόγο.
  • Προσφέρονται :

  • Σχέση εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου μετά από εξάμηνη αξιολόγηση
  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών και παροχών (ιδιωτική ασφάλεια υγείας, γεύματα, γυμναστήριο, λεωφορείο για τη μεταφορά του προσωπικού, Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (T.
  • E.A.) για παροχές σύνταξης εφάπαξ κλπ.)

  • Σύγχρονος και διαρκώς ανανεούμενος εξοπλισμός (hardware και software)
  • Συνεχιζόμενη εκπαίδευση σε νέες τεχνολογίες σχετικές με το αντικείμενο
  • Διεθνής ταξιδιωτική ασφάλιση κατά τα επαγγελματικά ταξίδια
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης