Italian Customer Support in Athens
DKGLOBAL RECRUITMENT
Athens, GR
πριν από 18 ώρες
source : Loadjobs

Job Description :

  • Processing employee expense reports for reimbursement;
  • Ensuring compliance with the corporate policy by auditing expense receipts and payment requests;
  • Responding professionally to different types of inquiries and working with local country staff;
  • Providing ongoing recommendations for process and procedural changes;
  • Acting with responsibility and accuracy
  • Requirements :

  • Proficiency in Italian & English
  • Basic Technical Support will be acceptable
  • Attention to details
  • Ability to solve urgent matters and work under pressure
  • Previous experience in a call centre / transaction or customer service process would be an advantage
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης