ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1ST LV. TECH TEAM LEADER – VODAFONE
University of Piraeus
Greece
πριν από 3 μέρες
  • Key accountabilities and decision ownership :
  • Coordinate the team’s activities and monitor its performance based on quantitate and qualitative KPIs
  • Guide, motivate & support the team to achieve targets
  • Resolve escalated issues / questions of CSRs with speed and professionalism
  • Identify, resolve and / or escalate technical issues & risks
  • Co-operate with other Team Leaders and COPs departments to identify risks & opportunities and increase operational effectiveness
  • Core competencies, knowledge and experience :

  • At least 2-year experience in a technical support department
  • Excellent communication skills
  • Strong customer orientation
  • Strong people management & motivation skills
  • Strong problem solving skills
  • Must have technical / professional qualifications :

  • TEI or University Degree
  • Very good knowledge of Greek and English language (oral and written)
  • Good knowledge of MS Office Suite (MS Excel, MS Word etc.)
  • Knowledge of ADSL, POTS and VOIP Technology
  • Desired relevant experience as Team Leader in call centre operations
  • Location : Petralona Athens, Greece

    Please apply through kariera.gr

    FacebookTwitterEmailLinkedIn

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης