Supervisor Role (Lithuanian speaker)
Teleperformance Greece
Athens, Greece
πριν από 18 ώρες
source : Europe Language Jobs

Description

We are looking for motivated Lithuanian speaking professionals to join our team working for the worldwide leader of the tobacco industry that introduced the innovative smokeless cigarette device.

The successful candidate will join our Supervisors team, coaching our Lithuanian customer support team, and will monitor transactions’ volume and workflow, manage customer satisfaction and identify process improvement activities to maintain service levels, ensuring that customers’ needs are addressed accurately and professionally.

Requirements

Knowledge Qualifications

  • Graduates of High School or College
  • Native level in Lithuanian
  • Proficient knowledge of English
  • Experience

  • At least 12 months of experience as a CSS or
  • Previous Call Center or related experience is desirable
  • Skills

    Lithuanian English Customer Support Css Call Centres Supervisory Experience

    Company

    Teleperformance Greece

    Included

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης