Hebrew Customer Service Agent
SpotOnConnections
Greece - Athens
πριν από 4 μέρες
source : Loadjobs

Job Description

Our client is currently looking for a Hebrew speaking Customer Service Operative to join their growing team in Athens, Greece.

Responsibilities :

Identify and assess customer’s need to achieve satisfaction.

Handle and resolve client’s problems via phone, chatting and emails.

Provide accurate and valid information by using the right tools.

Communicate clearly and gently with all consumers.

Follow communication procedures, guidelines and policies.

Benefits :

  • Relocation package (flight ticket + 2 weeks of accommodation + real estate agency paid by the company)
  • Private health insurance
  • Free Greek lessons
  • Career progression after 6 months
  • Bonuses based on performance
  • Social Activities
  • Requirements :

    Have developed communication and soft skills.

    Have advanced Tech skills.

    Be fluent in both Hebrew and English.

    Be capable of handling stressful situations and demanding clients

    Skills

    Building Customer Relations

    Language Requirements

    Visa Support

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης