Phone Banking Agent
Adecco HR
Αθήνα, Greece
πριν από -6 λεπτά
source : Careernet.gr

Job Description

  • Responds and resolves the needs of customers
  • Provides customer with information about products and services offered
  • Performs transactions for Contact Centre subscribers supports cross sales in order to achieve individual goals
  • Handles customer complaints and offers solutions
  • Candidate Profile

  • University degree
  • Minimum one (1) year of experience in similar role in banking
  • Excellent command of the English language
  • PC literate
  • Communicative and organizational skills
  • Customer oriented and target focused
  • The Company Offers

  • Competitive remuneration package
  • Friendly and challenging working environment
  • To apply for this job opening please submit your CV at :

    After the screening of the CVs, we will contact the candidates who meet the profile’s requirements to arrange an interview.

    For more job openings please visit our website and register your CV in our database to be eligible for current or future job openings.

    It is highly recommended to use Google Chrome when registering your CV in the Adecco database.

    All applications are considered as strictly confidential.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης