Call Center Representatives
Shipping Company
Αθήνα, Greece
πριν από 3 μέρες
source : Careernet.gr

Job brief

  • We are looking for that will be the liaison between the bank and its current customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving , and inquiries;
  • keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.

    Responsibilities

  • Manage large amounts of inbound calls in a timely manner
  • Follow communication scripts when handling different topics
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and / or alternatives
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
  • Meet personal / team qualitative and quantitative targets
  • Requirements

  • Previous experience in a customer support role will be appreciated
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Familiarity with CRM systems and practices
  • Customer focus and adaptability to different personality types
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively
  • High school degree in mandatory
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης