ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
RSM
Athens, Greece
πριν από 1 μέρα

Πελάτης μας, εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με έδρα τον Ασπρόπυργο, αναζητεί Προϊστάμενο Λογιστηρίου. Η θέση θα αναφέρεται στον Οικονομικό Διευθυντή και στον Γενικό Διευθυντή της εταιρίας.

Κύριες αρμοδιότητες :

  • Οργάνωση και επίβλεψη της ορθής λειτουργίας του λογιστηρίου.
  • Οργάνωση και εποπτικός έλεγχος των υπηρεσιών και εργασιών του λογιστηρίου όπως : καταχωρίσεων παραστατικών και οικονομικών γεγονότων, τήρηση μητρώου παγίων, υπολογισμός μισθοδοσίας, τήρηση εργατικών / ασφαλιστικών θεμάτων και υποχρεώσεων, σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων ΦΠΑ, ΦΜΥ, εισοδήματος κλπ, υποβολή των δηλωτικών υποχρεώσεων στο ΓΕΜΗ.
  • Σύνταξη ετησίων και περιοδικών οικονομικών καταστάσεων και αναφορών είτε των επιβεβλημένων από τη νομοθεσία είτε από τη διοίκηση της εταιρίας.
  • Συμμετοχή στο μηνιαίο και τριμηνιαίο reporting.
  • Συμμετοχή στην σύνταξη και παρακολούθηση του budget και των χρηματοοικονομικών αναφορών εισροών και εκροών
  • Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεδομένων της εταιρίας και υποβολή προτάσεων για την εξασφάλιση της ανάπτυξης της εταιρίας.
  • Κοστολόγηση και αξιολόγηση του κόστους παραγωγής και λειτουργιών.
  • Επίβλεψη εφαρμογής της τιμολογιακής και πιστωτικής πολιτικής της εταιρίας
  • Έλεγχος και παρακολούθηση των δαπανών.
  • Έλεγχος και παρακολούθηση των αποθεμάτων σε συνεργασία με τους υπευθύνους.
  • Επίβλεψη, συνεργασία, έλεγχος και αξιολόγηση του προσωπικού του λογιστηρίου, καταμερισμός των εργασιών του.
  • Επικοινωνία με τράπεζες και δημόσιες αρχές όπου απαιτείται.
  • Επικοινωνία με τον υπεύθυνο μηχανογράφησης για την επίλυση τυχόν προβλημάτων.
  • Υποβολή προτάσεων προς τη διοίκηση για τη βελτίωση των εκτελούμενων εργασιών στο λογιστήριο, το οικονομικό τμήμα, καθώς και για τις σχετικές μηχανογραφικές διαδικασίες.
  • Απαραίτητα Προσόντα :

  • Πτυχίο Ανώτατης Σχολής Οικονομικών, επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές.
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 10 ετών.
  • Δικαίωμα υπογραφής Α τάξης.
  • Πολύ καλή γνώση ERP συστημάτων και ΜS Office.
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού των κρατικών ηλεκτρονικών συστημάτων όπως : Taxisnet, ΕΡΓΑΝΗ, Sepenet, ΕΦΚΑ κ.λπ.
  • Εμπειρία σε έκδοση περιοδικών οικονομικών και εμπορικών αναφορών.
  • Εμπειρία σε θέματα κοστολόγησης, τιμολόγησης, cost controlling και credit control.
  • Πολύ καλή γνώση σε ΕΛΠ ή ΔΛΠ, ΦΠΑ, φορολογίας εισοδήματος Νομικών Προσώπων, καθώς και ασφαλιστικής / εργατικής νομοθεσίας.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια.
  • Δυναμική προσωπικότητα με ικανότητες ηγεσίας ομάδας.
  • Μεθοδική σκέψη και οργανωτικές ικανότητες.
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών.
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, οργανωτικότητα, πνεύμα συνεργασίας.
  • Η Εταιρεία προσφέρει ευχάριστες συνθήκες εργασίας και πολύ καλή προοπτική εξέλιξης.

    Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το βιογραφικό σας εμπιστευτικά ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

    Click here to apply!

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης