Italian Tech Support Advisor for Mobile Devices
Teleperformance Greece
Athens, Greece
πριν από 5 μέρες
source : Europe Language Jobs

Description : Support Italian customers via incoming callsProvide software troubleshooting for mobile devices (mobile phones, tablets & more)Assist customers to manage / secure their account & passwordsSet-

up repairs for hardware-related issuesEscalate unresolved cases by contacting 2nd level support advisorsMaintain high customer satisfactionAdvisors have many opportunities to advance their career & level up within the department.

Resolution of technical issues, customers’ satisfaction & great team spirit are all taken into account.

Also, good performance is rewarded on monthly base with bonuses.

Roundtables, meetings & self-guided training help advisors be up-to-date with products & new releases.

Last but not least, supervisors are always next to advisors for help! Requirements : Fluency in ItalianFamiliarity with iOS and / or MacOS, or comparable technology, is preferredAdvanced English knowledgeGreat communication skillsPrior customer support experienceStrong troubleshooting skills Offer : 1.

000€ BONUS D’ENTRATA!Competitive salary2 extra full salaries per yearMonthly performance-based bonusComplete relocation package (flight tickets & accommodation assistance) TECH UP YOUR CAREER! Only the candidates that speak Italian at a native level are eligible to receive a hiring bonus of 1.000€.

Υποβάλετε αίτηση
Προσθήκη στα αγαπημένα
Κατάργηση από τα αγαπημένα
Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης