Υπάλληλος Γραφείου για Εξυπηρέτηση και Διαχείριση Ραντεβού Κάρτας Υγείας
Shipping Company
Αθήνα, Greece
πριν από 2 μέρες
source : Careernet.gr

Αρμοδιότητες :

  • Απαραίτητη εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες
  • Διαχείριση αιτημάτων και προώθηση αυτών στους συμβεβλημένους παρόχους υγείας
  • Συντονισμός επικοινωνίας μεταξύ μελών
  • Γνώση αγγλικών και χρήση Η / Υ
  • Παροχές :

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Διαρκής συνεχόμενη εκπαίδευση και δυνατότητα εξέλιξης
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Εγκυρότητα και ασφάλεια στις πληρωμές
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης