Customer Services Consultant / Σύμβουλος Υποστήριξης Πελατών
Blue Value A.E.
Θεσσαλονίκη-Θεσσαλονίκη
πριν από 18 μέρες
source : Kariera.gr

Η Blue Value είναι μια Ελληνική εταιρεία που απευθύνεται στον Ιδιωτικό και Δημόσιο τομέα και παρέχει :

  • Λειτουργικές υπηρεσίες- Operational services,
  • Υπηρεσίες αναδιοργάνωσης διαδικασιών - BPR
  • Εφαρμογή και πιστοποίηση συστημάτων διαχείρισης της Ποιότητας - TQM
  • Υπηρεσίες Audit και οργάνωσης εσωτερικού ελέγχου
  • Χρηματοοικονομικές μελέτες - Business Plans, Master Plans
  • Υπηρεσίες ανάπτυξης συστημάτων διαχείρισης του κινδύνου - Risk Management
  • Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες
  • Υπηρεσίες Προβολής και Επικοινωνίας
  • Έχει την έδρα της στην Θεσσαλονίκη και οι πελάτες μας βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα, από τον Έβρο έως την Κρήτη.

    Στην Blue Value μας αρέσει να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και να σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα.

    Θέτουμε υψηλούς στόχους και μας αρέσει να μαθαίνουμε συνεχώς.

    Εκπαιδευόμαστε, ενημερωνόμαστε και βελτιωνόμαστε καθημερινά.

    Δουλεύουμε με agile μεθοδολογίες, πειραματιζόμαστε και πιστεύουμε στο τρίπτυχο : Fail-Fast Learn-Fast Improve-Fast.

    Θέλουμε να ενθουσιάζουμε τους πελάτες μας, να δημιουργούμε για αυτούς θετικές εμπειρίες και να ξεπερνάμε τις προσδοκίες τους.

    Τι ψάχνουμε

    Ψάχνουμε Σύμβουλο Υποστήριξης Πελατών ο οποίος

  • Υποστηρίζει τα αιτήματα των πελατών για τις εφαρμογές που καλύπτονται από τις Συμβάσεις Υποστήριξης
  • Δημιουργεί και υλοποιεί έξτρα υπηρεσίες στον πελάτη
  • Εξασφαλίζει την ορθή λειτουργία των εφαρμογών στον πελάτη
  • Εκπαιδεύει τους χρήστες των πελατών
  • Συμβάλει στην ικανοποίηση των πελατών
  • Συμμετέχει στην παρουσίαση των εφαρμογών της εταιρείας στους πελάτες
  • Επιτυγχάνει την πρόληψη και οργανώνει ενέργειες σε ζητήματα που αφορούν τον πελάτη (αλλαγές νομοθεσίας, νέοι κανόνες, μετακινήσεις προσωπικού κ.α.)
  • Συμβάλει στην εύρυθμη οικονομική εξέλιξη της κάθε Συμβάσης Υποστήριξης
  • Εξασφαλίζει την υλοποίηση νέων έργων - συνεργασιών και υπηρεσιών στους πελάτες της εταιρείας
  • Requirements

  • Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ ή Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό στην Πληροφορική
  • Eπιθυμητές σπουδές στα Οικονομικά
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές ικανότητες καθώς και άνεση στην προφορική και τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες
  • Εξαιρετικές δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών (ενεργητική ακρόαση, επίλυση συγκρούσεων, ανάλυση πληροφοριών, εστίαση ποιότητας, Problem Solving Attitude κλπ)
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Ικανότητα ομαδικής εργασίας, άνεση στις επαγγελματικές σχέσεις, υπευθυνότητα, εργατικότητα, οργάνωση
  • Πολύ καλή γνώση MS Office
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες)
  • Benefits

  • Σύγχρονο και δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση σε σύγχρονες τεχνολογίες
  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα πρόσθετης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Εταιρικές Παροχές ( προγράμματα YOGA και THAI Massage)
  • Ομαδικές δραστηριότητες όπως Ιστιοπλοΐα, ορειβασία, rafting
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης