Italian Customer Support Agent
Spoton Connections
Athens, Greece
πριν από 5 μέρες
source : JobsFactor

Responsibilities :

  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods / tools
  • Meet personal / customer service team targets and chat handling quotas
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow procedures, guidelines and policies
  • Requirements :

  • Proven customer support experience or experience as a client service representative
  • Native or near native in Italian.
  • Excellent written skills and good command of English language
  • Good MS Office skills
  • Customer orientation and ability to adapt / respond to different types of characters
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • The Company offers :

  • Competitive remuneration package
  • Opportunities for international Career through our International Mobility program
  • A challenging working environment
  • Durata contratto : 6 mesi

    Job Type : Contract

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης