Housekeeping Manager - Mύκονος
MYKONOS PEARLS
Μυκόνου
πριν από 1 μέρα
source : Skywalker

Responsibilities :

  • Oversee staff on a daily basis
  • Check Villa rooms and outdoor areas, including stairways for cleanliness
  • Schedule shifts and arrange for replacements in cases of absence
  • Establish and train housekeepers on cleanliness, tidiness and hygiene standards
  • Motivate team members and resolve any issues that occur on the job
  • Respond to customer complaints and special requests
  • Monitor and replenish cleaning products stock including floor cleaner, bleach and rubber gloves
  • Ensure compliance with safety and sanitation policies in all areas
  • Responsible for laundry procedures
  • Requirements :

  • Work experience as a Housekeeping Supervisor or similar role
  • Hands-on experience with cleaning and maintenance tasks for large organizations in 5* Hotels
  • Excellent organizational and team management skills
  • Stamina to handle the physical demands of the job
  • Flexibility to work various shifts, including evenings and weekends
  • High school diploma is a plus
  • Benefits :

  • Accommodation provided
  • Competitive Salary
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης