Customer Support Representative (Athens)
e-table.gr
Greece
πριν από 3 μέρες

Responsibilities :

  • Serving incoming calls and providing instant support to e-table users and restaurants
  • Providing outbound services via phone and email
  • Handling chat communications
  • Report and escalate issues when necessary
  • Always be updated with company’s product, promos and policy
  • Requirements :

  • Prior experience in customer service
  • Strong communication skills
  • Ability to communicate information and data in writing, so others will understand
  • Good skills in computer and MS Office (word, excel)
  • Fluency in Greek and English (oral and written)
  • Ability to work under pressure
  • Own laptop
  • Flexibility in working in shifts
  • Happy to work from home
  • Benefits :

  • Basic salary (+ overtime pay) and full insurance
  • Performance Bonus
  • Work from home
  • Dynamic and friendly work environment
  • About us :

    E-table helps users discover restaurants and make online reservations, easily and quickly, 24 / 7. It has already filled more than 1 million seats in Greece and Cyprus since 2015, and it serves more than 1.

    300 restaurants as a valuable partner.

    E-table has recently become part of a large Greek Group of Companies, and it aims to expand its services and products, fulfilling new needs and taking advantage of the strengths of the Group.

    Apply at careers e-table.gr (Code : cs-agent)

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης