Contact Center Director (Thessaloniki)
WATT+VOLT
Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία-Θεσσαλονίκη, GR
πριν από 20 ώρες
source : Kariera

Η WATT+VOLT είναι ελληνική εταιρεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών ηλεκτρικής ενέργειας με θυγατρικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.

Σ' έναν κόσμο που μεταβάλλεται διαρκώς, το όραμα της WATT+VOLT είναι να βρίσκεται πάντα σε θέση να προσφέρει σε κάθε Έλληνα καταναλωτή, καινοτόμες υπηρεσίες, προσαρμοσμένες στις δικές του ανάγκες, με σεβασμό στο περιβάλλον και εφόδια την υψηλή τεχνολογική υποδομή και την τεχνογνωσία και εξειδίκευση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της, Θυγατρική Εταιρεία του ομίλου WATT+VOLT, αναζητά Contact Center Director για τις νέες εγκαταστάσεις της στη Θεσσαλονίκη .

Responsibilities

  • Έχει την ευθύνη για να σχεδιάσει και να αναπτύξει ένα αποτελεσματικό τμήμα τηλεφωνικών πωλήσεων, επιτυγχάνοντας τους εταιρικούς στόχους και τηρώντας τα πρότυπα ποιότητας
  • Καθορίζει τους στόχους πωλήσεων και αναπτύσσει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πλάνα για την υποστήριξη τους. Ελέγχει τακτικά την απόδοση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και δρομολογεί αλλαγές εφόσον απαιτείται
  • Ελέγχει την απόδοση των τηλεφωνικών πωλήσεων, παρέχει κίνητρα, συνεχή καθοδήγηση και ανατροφοδότηση προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η απόδοση των ομάδων
  • Διασφαλίζει τη συνεχή παρακολούθηση και ανανέωση των διαδικασιών και παρακολουθεί την εφαρμογή τους
  • Καθοδηγεί και αναπτύσσει του υφισταμένους του και διασφαλίζει ότι δημιουργούνται ισχυρές ομάδες πωλήσεων
  • Διασφαλίζει ότι τηρείται η απαραίτητη διαδικασία για την πρόσληψη, την ένταξη, την εκπαίδευση και την καθοδήγηση των νέων εργαζομένων
  • Καθορίζει και παρακολουθεί τα KPIs των πωλήσεων και τον προϋπολογισμό των τμημάτων έχοντας την ευθύνη του P&L της εταιρείας
  • Ενημερώνεται διαρκώς για τη δυναμική του ενεργειακού κλάδου και μεταφέρει πληροφορίες και εξελίξεις στην ομάδα
  • Requirements

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, στα Χρηματοοικονομικά ή σε άλλο σχετικό τομέα
  • Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικό ρόλο σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου με αντικείμενο τηλεφωνικών πωλήσεων
  • Τουλάχιστον 8 χρόνια εμπειρίας σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου και τηλεφωνικών πωλήσεων
  • Άριστη γνώση Microsoft Office και γνώση συστημάτων CRM
  • Αναλυτική σκέψη και ικανότητα αντιμετώπισης σύνθετων ζητημάτων και επίλυσης προβλημάτων
  • Ισχυρές ηγετικές δεξιότητες και ικανότητα παρακίνησης ομάδων πωλήσεων με στόχο την επίτευξη αποτελεσμάτων
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητες παρουσίασης σε κοινό
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης