Customer Care
ΛΗΤΩ
Αθήνα
πριν από 5 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Τα Βρεφικά Πολυκαταστήματα ΛΗΤΩ ζητούν Customer Care για τα κεντρικά γραφεία τους στον Κηφισό.

Κύρια Καθήκοντα :

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Παρακολούθηση και συντονισμός παραγγελιών e-shop
  • Προσόντα :

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 έτη σε ανάλογη θέση
  • Γνώση MS Office
  • Πιστοποίηση ECDL
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικό πνεύμα
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Θα εκτιμηθούν επιπλέον :

  • Εμπειρία στο e-commerce
  • Γνώση του προγράμματος Softone
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης