Customer Value Management Analyst
Vodafone
Athens, 46830, GRC
πριν από 4 μέρες

Role purpose :

Plan and design activities within Vodafone customer base, analysing data and combining with customers insights to produce personalized customer benefits.

Drive production of incremental revenue, improve customer satisfaction through innovative actions.

Key accountabilities and decision ownership :

Must have technical / professional qualifications :

Core competencies, knowledge and experience :

  • Advanced analytical skills & commercial thinking
  • Willing to introduce innovative ideas and practices
  • Data driven way of thinking
  • Excellent interpersonal, networking skills and ability to influence others
  • Very good organizational, problem solving and time management skills
  • Team Spirit
  • What's in it for you :

  • Hybrid way of Working
  • Competitive salary
  • Private Health & Medical Insurance
  • Extra days-off : We love mothers 4 months extra paid off-period!
  • Gym, Sports, Excursion weekends & Special events
  • Restaurant, entertainment areas, hairdresser, etc.
  • Needless to say, we cater for your communication wherever you are
  • Come as you are. We love when people feel they can be themselves at work
  • LI-Hybrid #Vodafonespirit #Togetherwecan

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης