Italian Speaking Online Gaming Employee (Sportsbook&Casino)
Novibet
Αθήνα, GR
πριν από 6 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Novibet was founded in 2010 and is an established gaming & betting, Greek company that operates in several countries across Europe through its offices in Athens & UK.

Our fully registered online gambling websites Novibet.gr offer an easy to use betting platform for our clients, excellent customer care, good value in our odds offering and all these under a secure and safe environment.

Can you mirroring a customer's' language and tone? Are you multitasking?

Passionate about online playing?

If yes, then we would like to meet you!

Your role...

  • Assist our customer base via Live Chat, telephone, Skype and email with a wide variety of account queries including payment, login, verification and bet queries.
  • Respond promptly to customer inquiries
  • Handle complaints, provide appropriate solutions
  • Direct unresolved requests and issues to internal departments and follow up to ensure resolution
  • Record inquiries, comments and complaints
  • Enhance customer experience through feedback you give to Product teams
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης