ΙΤ Service Desk Support
THEON Sensors
Αθήνα
πριν από 5 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Αρμοδιότητες :

  • Τεχνική υποστήριξη και συντήρηση hardware (Η / Υ, εγκαταστάσεων λειτουργικού συστήματος, περιφερειακών συσκευών κλπ.)
  • Υποστήριξη Χρηστών
  • Συντήρηση δικτυακού & τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού
  • Έλεγχος πολιτικής ασφάλειας των δεδομένων της Εταιρείας
  • Διαχείριση Windows / Linux Servers
  • Απαιτούμενα προσόντα :

  • Πτυχίο πληροφορικής
  • Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί ως πρόσθετο προσόν
  • Ελάχιστη Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση 2-5 χρόνια
  • Χρήση τεχνολογιών Microsoft Azure & Office365
  • Γνώση virtualization σε VMWARE ESXi
  • Άπταιστη γνώση Αγγλικών
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης