Call Center Manager (CCM)
Δ/Δ
Αθήνα, GR
πριν από 4 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Εταιρία Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στο κέντρο της Αθήνας αναζητά Call Center Manager για να διευθύνει το τμήμα πωλήσεων με στόχο την αναγνώριση των ήδη τρεχόντων διαδικασιών αλλά και την εύρεση νέων με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και βελτίωσης της υπηρεσίας.

Κ ύρια καθήκοντα

  • Καλή οργάνωση και Ιεράρχηση στους στόχους πωλήσεων.
  • Ανάπτυξη, Προγραμματισμός και Υλοποίηση μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων στόχων.
  • Έλεγχος ομαλής λειτουργίας του Τμήματος και ημερήσια στοχοθέτηση του τμήματος.
  • Παρεμβάσεις με στόχο τη βελτίωση της παραγωγής και της ποιότητας κλίσεων.
  • Παρακολούθηση της πορείας του κάθε συνεργάτη και ορισμός στρατηγικής για την επίτευξη του ημερήσιου στόχου.
  • Έλεγχος χαρτοφυλακίου και των διαδικασιών στα συστήματα της εταιρείας.
  • Ενημέρωση για τον τρόπο χειρισμού υποθέσεων και συστημάτων.
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Δευτερεύοντα καθήκοντα

  • Προώθηση των δημοσίων σχέσεων της εταιρίας.
  • Άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών.
  • Εκπαιδευτικά sessions στα πλαίσια βελτίωσης και αύξησης της αποδοτικότητας
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης