Customer Support with Italian in Gree
DK Global
Athens, GR
πριν από 21 ώρες
source : Loadjobs

Job Description :

  • Answer incoming customer calls regarding product problems, service questions and general client concerns
  • Maintaining an elevated level of professionalism with clients and working to establish a positive rapport with every caller
  • Work with the management team to stay updated on product knowledge and be informed of any changes in company policies
  • Frequently attend training to improve knowledge and performance level
  • Requirements :

  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • Good Knowledge of computers & modern technologies
  • Candidate must have European nationality
  • High school diploma
  • Must be at least 18 years of age or older
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης