Corporate Support Specialist
Forthnet
ΚAΝΤΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ
πριν από 6 μέρες

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης :

  • Λειτουργία ως "single point of contact" για τη διαχείριση αιτημάτων τελικού χρήστη προς το ΙΤ
  • End- to- End ανάληψη των tickets που αναφέρονται στην ομάδα του service desk, διαχείριση και δρομολόγηση αιτημάτων, ενημέρωση του τελικού χρήστη μέχρι και την επίλυση / υλοποίηση του κάθε αιτήματος
  • Διάγνωση και επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με το hardware τελικών χρηστών (PCs, Laptops, Printers, Smartphone κλπ)
  • Διάγνωση και επίλυση των προβλημάτων που σχετίζονται με εφαρμογές τελικών χρηστών (MS Office Suite, Internet Browsers, Mail Client, κλπ) 1ου και 2ου επιπέδου τεχνική υποστήριξη για όλες τις ΙΤ υπηρεσίες.
  • Δρομολόγηση αιτημάτων στην αρμόδια ομάδα του ΙΤ εφόσον απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες

  • Διάγνωση και επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με δίκτυο και τηλεφωνία τελικών χρηστών
  • 24 / 7 παρακολούθηση όλων των υποδομών του ΙΤ και διεκπεραίωση κατάλληλων ενεργειών επίλυσης σύμφωνα με τις διαδικασίες του τμήματος
  • Εκπαίδευση των τελικών χρηστών σε νέες υπηρεσίες
  • Καταγραφή αναγκών των τελικών χρηστών και υποβολή προτάσεων για βελτίωση της καθημερινότητας τους
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ με κατεύθυνση σπουδών σε Πληροφορική
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Εμπειρία σε εργαλεία ΙT Service Management και διεκπεραίωσης εργασιών βάσει Standard Operating Procedures
  • Εμπειρία troubleshooting σε εφαρμογές γραφείου
  • Πολύ καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων PC (Windows, Linux & Mac OS) και φορητών συσκευών (Smartphones, Tablets)
  • Πολύ καλή γνώση Hardware υποδομής τελικών χρηστών (PCs, Laptops, Printers)
  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Terminal Servers & Active Directory καθώς και δικτύων (TCP / IP, DHCP, Subnetting, VLANs, Patching κλπ)
  • Επιθυμητή γνώση λειτουργίας SIP τηλεφωνίας, Video-conference & Teleconference τεχνολογιών
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε πλάνο On call
  • Ικανότητες και Δεξιότητες

  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Ομαδικότητα και ευελιξία
  • Ικανότητα διαχείρισης έκτακτων καταστάσεων
  • Ικανότητα διαχείρισης χρόνου, όγκου εργασίας και πολλαπλών εργασιών
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων υπό συνθήκες πίεσης
  • Δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής και εκμάθησης νέων τεχνολογιών
  • Η εταιρία προσφέρει :

  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης