Call Center Agent
AEGEAN AIRLINES
Athens
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Aegean Airlines is currently seeking :

Call Center Agents

This position brings along some of the following responsibilities :

  • Answer incoming calls
  • Book seats
  • Issue e-tickets
  • Provide information on flights, fares, as well as new services
  • Perform tickets / bookings changes or cancellations
  • Candidates should have the following personal requirements :

  • Team oriented
  • Sales skills
  • Committed
  • Ability to work on rotation shifts
  • Decisive, organized, proactive approach
  • Candidates should have the following educational requirements and work experience :

  • High School diploma mandatory
  • Bachelor degree will be an asset
  • Greek and English fluent written and spoken are mandatory
  • Excellent knowledge of at least one of the following languages will be an asset : German, French, Italian, Russian, Spanish
  • Good knowledge of Microsoft Office
  • The Call center department operates at Head Quarter in Kifissia, daily, 24 hours a day.

    Applications shall contain CV and a letter of motivation, in English language.Only online applications submitted through company web site will be considered

    undefined

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης