Administrative Services Coordinator
Theon Sensors
Αθήνα
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Position Description

  • Welcome visitors and connect them to the appropriate colleague.
  • Operate the telephone switchboard
  • Provide Administrative support in Operational activities
  • Maintain meetings calendar
  • Handle incoming and outgoing correspondence / mail
  • Qualifications

  • Degree in Business Administration
  • Excellent command of English language
  • Excellent communication skills
  • Team-player skills
  • Very good knowledge of MS Office suite
  • Multi-tasking skills
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης