Acquire specialist knowledge of our applications through on the job training
Provide technical support to teams within the organization and to external clients when required, e.g., Customer Support agents, Content creators, Seller support, etc.
Assist with Seller onboarding and / or API systems integrations
Maintain and update technical documents and procedures
Identify and resolve technical issues. Escalate to 2nd level support for unresolved issues
Deliver regular training to teams within the business
Preparing maintenance plans and upgrading schedules for the organization’s systems
Developing reports for teams across the business
Αναφορά αυτής της εργασίας
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να προσθέσετε αυτήν την εργασία στα αγαπημένα σας. Κάντε κλικ στο κουμπί "Συνέχεια" για να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό. Στη συνέχεια, θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα αγαπημένα σας από τον ιστότοπό μας ή από την εφαρμογή για κινητά του neuvoo.
Συνέχεια
Όχι, ευχαριστώ