Application Support Specialist
SHOPFLIX
Athens, Athens, Greece
πριν από 5 μέρες
source : CollegeLink
  • Acquire specialist knowledge of our applications through on the job training
  • Provide technical support to teams within the organization and to external clients when required, e.g., Customer Support agents, Content creators, Seller support, etc.
  • Assist with Seller onboarding and / or API systems integrations
  • Maintain and update technical documents and procedures
  • Identify and resolve technical issues. Escalate to 2nd level support for unresolved issues
  • Deliver regular training to teams within the business
  • Preparing maintenance plans and upgrading schedules for the organization’s systems
  • Developing reports for teams across the business
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης