Υπεύθυνος /η Αποθήκης και Παραλαβής – Παράδοσης Παραγγελιών
ASSET OFFICE INTERIORS
Αθήνα, GR
πριν από 5 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Κύριες αρμοδιότητες

  • Παραλαβή, διαχωρισμός και ταξινόμηση προϊόντων
  • Προετοιμασία και διανομή παραγγελιών σε πελάτες
  • Συντονισμός φορτώσεων εκφορτώσεων.
  • Διαχείριση (παραλαβή παράδοση) συνοδευτικών παραστατικών
  • Εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης
  • Απαραίτητα Προσόντα :

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 έτη σε αντίστοιχη θέση στον τομέα διανομής και αποθήκευσης
  • Δίπλωμα Β’ Κατηγορίας. Θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν η κατοχή διπλώματος Γ’ Κατηγορίας
  • Γνώση Η / Υ (Word, Excel, Internet) και Αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή η εμπειρία χρήσης περανοφόρου
  • Προσωπικά χαρακτηριστικά

  • Οργανωτικότητα
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Προσφέρονται :

  • Ευκαιρία σταδιοδρομίας σε μία δυναμική και συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρία
  • Μισθός ανάλογος των προσόντων
  • Σταθερό περιβάλλον εργασίας
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης