Υπάλληλοι Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών -Technical Support Agents
Forthnet
ΤΑΥΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ
πριν από 4 μέρες

Κύριες Αρμοδιότητες της θέσης :

  • Διαχείριση τεχνικών προβλημάτων (1st level) πελατών σταθερής τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης,
  • Email και Internet
  • Monitor & επίλυση τεχνικών αναφορών
  • Καταγραφή των πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικού συστήματος
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτοι Τεχνικού λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ / AEI με κατεύθυνση στην Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες ή Προγραμματισμό
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Εργασιακή εμπειρία σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Εμπειρία στην πρόσβαση στο Internet και ευχέρεια σε δακτυλογράφηση
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office και λειτουργικών συστημάτων
  • Καλή χρήση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Ομαδικότητα και ευελιξία
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων
  • Δυνατότητα εργασίας σε πρόγραμμα κυλιομένων βαρδιών
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
  • Η εταιρία προσφέρει :

  • Συμμετοχή σε πρόγραμμα Bonus Scheme
  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης