ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ / CALL CENTER AGENT – ΑΘΗΝΑ –
University of Piraeus
Greece
πριν από 5 μέρες

DESCRIPTION

  • Διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες;
  • Θεωρείτε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας την εξυπηρέτηση πελατών;
  • Αν ΝΑΙ τότε είστε ο άνθρωπος που ψάχνουμε!

    Η Α CTIONLINE , εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο.

    Περιγραφή Θέσης

  • Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
  • Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό
  • Προσόντα

  • Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
  • Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
  • Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
  • Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
  • Εξοικείωση με χρήση Η / Υ
  • Παροχές

  • Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
  • Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
  • Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

    Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

    Apply this job

    FacebookTwitterEmailLinkedIn

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης