Customer Service Manager (E-shop)
ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ ΣΑΚΕΛΑΡΗ
Αθήνα
πριν από 6 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Customer Service Manager (E-shop)

Περιγραφή θέσης :

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών- Τηλεφωνικές Πωλήσεις
  • Τιμολόγηση και Ολοκλήρωση παραγγελιών προς Παράδοση
  • Διαχείριση Προγραμμάτων για Επικοινωνία με Πελάτες (emails,chat,Social Media)
  • Παραλαβή και διαχείριση επιστροφών / αλλαγών
  • Επικοινωνία με Μεταφορική για επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν
  • Έλεγχος ολοκλήρωσης Παραγγελιών από ομάδα Operation
  • Reporting
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Προϋπηρεσία σε e-shop με Καθημερινές Παραγγελίες άνω των 100
  • Πολύ Καλή γνώση εφαρμογών ERP και Office Suite
  • Πολύ καλή γνώση CMS (Ιδανικά Magento)
  • Άριστη γνώση αγγλικών (γραπτός και προφορικός λόγος)
  • Δυναμικός Χαρακτήρας και ικανότητα στην Ηγεσία μιας ομάδας
  • Οργανωτικά προσόντα και επαγγελματική συμπεριφορά και συνείδηση
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης