Administration Officer
Adecco HR
Αθήνα, Greece
πριν από 5 μέρες
source : Careernet.gr

Job Description

  • Prepares reports, gathers data and provides general administrative work to the New Business department
  • Creates and issues POs and updates the price lists
  • Uploads the products information to the internal system
  • Prepares and provides documentation for the New Business department
  • Candidate Profile

  • University / College Degree preferably in the field of Business Administration or Finance
  • At least one (1) year of working experience preferably in an administrative position
  • Excellent knowledge of MS-Office application Excel
  • Advanced use of English language (both oral and written)
  • Ability to work under strict deadlines
  • Organizational, analytical and problem-solving skills
  • The Company Offers

  • Competitive remuneration package
  • Friendly and challenging working environment
  • Opportunities for further development
  • To apply for this job opening please submit your CV at :

    After the screening of the CVs, we will contact the candidates who meet the profile’s requirements to arrange an interview.

    For more job openings please visit our website and register your CV in our database to be eligible for current or future job openings.

    It is highly recommended to use Google Chrome when registering your CV in the Adecco database.

    All applications are considered as strictly confidential.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης