First Level Tech Support
Netsquare
Athens, Athens, Greece
πριν από 20 ώρες
source : CollegeLink

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ

  • Εξυπηρέτηση ως το πρώτο σημείο επαφής για πελάτες που χρειάζονται τεχνική βοήθεια μέσω τηλεφώνου ή email
  • Απομακρυσμένη αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων μέσω τεχνικών διάγνωσης και σχετικών ερωτήσεων
  • Προσδιορισμός της καλύτερης λύσης βάσει των αναγκών και των πληροφοριών που παρέχονται από τους πελάτες
  • Άμεση προώθηση των ανεπίλυτων ζητημάτων στο επόμενο επίπεδο του προσωπικού υποστήριξης
  • Καταγραφή γεγονότων και προβλημάτων, και των λύσεών τους στο CRM
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση της κατάστασης και των πληροφοριών του πελάτη
  • Διαβίβαση ανάδρασης ή προτάσεων πελατών στην κατάλληλη εσωτερική ομάδα
  • Αναφορά σε team managers or team supervisors
  • Προσδιορισμός και υπόδειξη πιθανών βελτιώσεων εσωτερικών διαδικασιών
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης