Service Desk Engineer
SPACE HELLAS A.E.
Αθήνα
πριν από 1 μέρα
source : Careernet.gr

Service Desk Engineer

Διεύθυνση Technology & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης : Αθήνα

Σύντομη περιγραφή καθηκόντων :

Διαχείριση αιτημάτων πελατών, παρακολούθηση συστημάτων και 24ωρη βλαβοληψία

Η θέση περιλαμβάνει βάρδιες 24*7

Αναλυτική περιγραφή καθηκόντων :

  • Λήψη και διαχείριση αιτημάτων πελατών
  • Ανάθεση εργασιών σε τεχνικούς και συνεργάτες
  • Παρακολούθηση εργασιών μέχρι την ολοκλήρωση και έλεγχος βάσει συμβολαίων πελατών
  • Τηλεφωνική υποστήριξη τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και υπηρεσιών
  • Παρακολούθηση συστημάτων πελατών με χρήση εργαλείων managed services
  • Απαραίτητα Προσόντα :

  • Πτυχίο ΤΕΙ / ΑΕΙ (ή ανάλογο του εξωτερικού) στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών
  • Διαπιστωμένη εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών
  • Πολύ καλή γνώση περιβάλλοντος Windows
  • Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)
  • Προσωπικά χαρακτηριστικά :

  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών
  • Ικανότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων
  • Μεθοδικότητα και συνέπεια
  • Ομαδικότητα και συνεργασία
  • Η εταιρία προσφέρει :

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης