HR Operations Manager
Adecco HR
Αθήνα
πριν από 6 μέρες
source : Careernet.gr

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001 : 2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού.

H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίας εταιρείας στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων ασφάλειας αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης με έδρα την Αθήνα :

HR Operations Manager

Ο / η κάτοχος της θέσης εργασίας αναφέρεται σε HR Director και συνεργάζεται στενά με τον Operations Manager . Συντονίζει την ομάδα (μεσαίου μεγέθους) της διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Διασφαλίζει την ορθή και αποτελεσματική διαχείριση όλων των επιχειρησιακών αναγκών που σχετίζονται με ζητήματα του υπηρεσιακού ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας απασχολούμενο σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές εντός κι εκτός Αττικής.

Περιγραφή Θέσης

  • Συντονίζει την ομάδα του τμήματος προσέλκυσης, επιλογής και εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού για την έγκαιρη και αποτελεσματική κάλυψη των υπηρεσιακών θέσεων εργασίας
  • Επιβλέπει το τμήμα διαχείρισης θεμάτων προσωπικού για την ορθή διευθέτηση των προσλήψεων / αποχωρήσεων / απολύσεων.
  • Παρακολουθεί και διασφαλίζει την έγκαιρη διαχείριση των θεμάτων εκπαίδευσης, αρμονικής ένταξης και αποδοτικής εργασίας όλου του υπηρεσιακού ανθρώπινου δυναμικού.
  • Σχεδιάζει και επιβλέπει τη σωστή εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης του υπηρεσιακού ανθρώπινου δυναμικού.
  • Επισκέπτεται συχνά τα διάφορα σημεία απασχόλησης του υπηρεσιακού ανθρώπινου δυναμικού και διευθετεί αποτελεσματικά και άμεσα τα ζητήματα που ανακύπτουν με τους αρμόδιους τοπικούς υπηρεσιακούς Προϊστάμενους.
  • Συμμετέχει ενεργά στη φάση σχεδιασμού ενός νέου έργου για την σωστή αξιολόγηση των αναγκών σε υπηρεσιακό ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και τον αντίστοιχο προγραμματισμό στη φάση της υλοποίησης του έργου.
  • Προφίλ Υποψηφίου

  • Πτυχίο ΑΕΙ / TEI
  • Πέντε (5) έτη εργασιακής εμπειρίας σε θέση HR Generalist σε εταιρεία με μεγάλο αριθμό ανθρώπινου δυναμικού (κατά προτίμηση ,από τον χώρο του λιανεμπορίου ή τον τουριστικό κλάδο)
  • Πολύ καλές γνώσεις εργατικής νομοθεσίας και υγιεινής και ασφάλειας στον χώρο εργασίας
  • Αποδεδειγμένη εμπειρία σε καθορισμό προγράμματος εργασίας (με βάρδιες) , διαδικασίες πρόσληψης και προετοιμασία μισθοδοσίας προσωπικού
  • Γνώση προγραμμάτων αξιολόγησης και επιβράβευσης προσωπικού
  • Γνώση χειρισμού του προγράμματος EΡΓΑΝΗ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών Ms-Office (κυρίως Excel, PPT)
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Άριστες ικανότητες επικοινωνίας, οργάνωσης και διαπραγμάτευσης
  • Αναπτυγμένη ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και θετικής επιρροής
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες υπό πίεσς και με στενές προθεσμίες
  • Παροχές Εταιρίας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εταιρικό αυτοκίνητο, e-pass, έξοδα κίνησης, κάρτα βενζίνης
  • Εταιρικό κινητό τηλέφωνο και φορητός η / υ
  • Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
  • Σύγχρονο και δυναμικά αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον
  • Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση, για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

    Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

    Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης