Customer Care Advisors – Sales Agents – Team Leaders (French)
Talanton Ltd
Athens, Greece
πριν από 1 μέρα
source : CollegeLink

A customer care advisor, will act as a liaison, provide product / services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency.

The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

Responsibilities :

  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships of trust through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods / tools
  • Meet personal / customer service team targets and call handling quotas
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης