Technical Support Agents
Optimal HR Group
Athens, GR
πριν από 2 μέρες
  • Resolving technical issues on telephony, Internet and Pay Tv services
  • Fault Management
  • Informing and following up on pending technical inquiries
  • Maintaining a professional service that follows high performance standards
  • Requirements :

  • Good knowledge of networks and telecommunications
  • Computer (MS Office) literate
  • Well-developed communication and interpersonal skills
  • Very good knowledge of the English language (spoken / written)
  • Additional Qualifications :

  • Knowledge of Oracle Siebel
  • Degree in IT and / or other technical field
  • Prior experience in a call center will be considered a plus
  • Work experience in fixed line services provider
  • Benefits :

  • Remuneration package with bonus scheme and extra benefits
  • Excellent career prospects within a stimulating and growing working environment
  • Company bus
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης