Technical Support Representative
Optimal HR Group
Athens, GR
πριν από 2 μέρες

Responsibilities :

  • Serve as the first contact with customers who need technical assistance via the phone or email or personal meetings
  • Provide quick resolution and excellent customer service
  • Redirect unresolved issues to the next level of support personnel
  • Provide needed information on IT products or services
  • Keep record of problems and their resolution
  • Follow-up with customers
  • Provide feedback on processes and make recommendations on areas to improve
  • Suggest improvements on procedures
  • Requirements :

  • Graduated in IT, Computer Science or similar relevant field
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Customer-oriented and patient
  • The company offers :

  • Renumeration package (monthly salary, discounts to company’s services and bonus)
  • Professional growth and continuous training
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης