Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών Εισερχομένων Κλήσεων
TELECROFT
Athina, Αττική-Αθήνα, GR
πριν από 6 μέρες
source : Kariera

Εταιρικό προφίλ

Η ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στην παροχή υπηρεσιών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων TELECROFT , στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης συνεργασίας της με κορυφαίο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, αναζητά εκπροσώπους διαχείρισης πελατών εισερχομένων κλήσεων με σκοπό την άμεση ένταξή τους, μετά την τελική επιλογή τους, στο ανθρώπινο δυναμικό μας ως νέους συνεργάτες.

Περιγραφή Θέσης Εργασίας

Οι εκπρόσωποι διαχείρισης πελατών εισερχομένων κλήσεων είναι υπεύθυνοι για την υποστήριξη των πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, εξειδικευμένοι στις διαδικτυακές υπηρεσίες και τα προϊόντα του.

Τα βασικά καθήκοντα & αρμοδιότητες τους επικεντρώνονται κυρίως στην υποστήριξη των πελατών του, μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων, βελτιώνοντας την συνολική εμπειρία του εκάστοτε πελάτη.

Βασικά Καθήκοντα & Αρμοδιότητες

  • Παροχή εξυπηρέτησης πελατών μέσω συνομιλίας, τηλεφώνου και email σε πραγματικό χρόνο
  • Υποστήριξη και καθοδήγηση πελατών σε όλα τα αιτήματα και παρακολούθηση αυτών
  • Προώθηση τεχνικών και επιχειρησιακών προβλημάτων στα αρμόδια τμήματα
  • Παροχή ανατροφοδότησης στον άμεσο προϊστάμενο του αρμόδιου τμήματος
  • Καταχώρηση ενεργειών στα συστήματα της εταιρείας
  • Διατήρηση της πιστότητας των πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης