Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών Ασφαλιστικού Κλάδου RF0530
ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
Αθήνα, Ελλάδα
πριν από 4 μέρες
source : Kariera.gr

Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλο ασφαλιστικό οργανισμό, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσης Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών για 4μηνη απασχόληση.

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με σκοπό την κατανόηση, καταγραφή και εξυπηρέτηση αιτημάτων πελατών.

Requirements

  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Καλή γνώση χειρισμού Η / Υ
  • Αριστη γνώση Αγγλικών

  • Βασικές γεωγραφικές γνώσεις
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες (πρωινή-απογευματινή-νυχτερινή)
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Επιθυμητή δεύτερη ξένη γλώσσα
  • Benefits

  • Μισθός βάσει συλλογικής σύμβασης
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «συνέχεια», δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης