Υπαλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών
Δ/Δ
Μαρούσι
πριν από 2 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Οι με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες : Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions .

Η ICAP Group of companies αναζητά υποψήφιους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης εισερχόμενων κλήσεων 8 ωρη full -time απασχόληση στο Μαρούσι .

Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης