Portuguese & Spanish speaking Customer Service agent
Spoton Connections
Thessaloniki, Greece
πριν από 6 μέρες
source : JobsFactor

Responsibilities :

  • Interact effectively with existing customers via phone, e-mails or live chat in Portuguese, Spanish and English
  • Handle customers’ complaints and issues with patience and empathy.
  • Be able to solve efficiently all the technical issues.
  • Record details of customer contacts and actions taken.
  • Benefits :

  • Competitive monthly salary as well as a monthly performance bonus
  • Excellent relocation support
  • Extra payment for Night shifts, Overtime, Greek Holidays & Sundays
  • Ongoing paid training using the latest technologies
  • Both private and public health insurance coverage
  • In house doctor
  • On site canteen
  • Casual dress code
  • Employee Relations team to help new hires integrate in the Greek lifestyle and culture
  • Fun team activities inside and outside the company
  • Job Requirements

  • Fluent in both Portuguese & Spanish (C2)
  • Proficient level English.
  • Strong tech skills and familiarity with new technologies.
  • Availability to work in rotating / night shifts and on holidays / weekends.
  • Willingness to work in a fast paced environment.
  • Advanced communication / soft skills.
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Εφαρμογή
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης