Στέλεχος Υποστήριξης και Εγκαταστάσεων
iQom
Αθήνα, GR
πριν από 6 μέρες
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Περιγραφή εταιρείας

Η iQom έχει ως αντικείμενο δραστηριότητας την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων

πληροφορικής σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα.

Εξειδικεύεται στην ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλυτέρων ελληνικών εταιριών πληροφορικής όσον αφορά στις εγκαταστάσεις τυποποιημένου επιχειρησιακού λογισμικού Λιανικού Εμπορίου.

Ακόμη, διαθέτει παρουσία με γραφεία στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα και παράλληλα έχει περισσότερους από 400 συνεργάτες πανελλαδικά που δραστηριοποιούνται στην προώθηση και υποστήριξη των προϊόντων λογισμικού της εταιρίας.

Περιγραφή θέσης

  • Προετοιμασία και εγκατάσταση εξοπλισμού σε νέους και υφιστάμενους πελάτες με στόχο την πλήρη και ομαλή λειτουργία των συστημάτων
  • Παραμετροποίηση και εγκατάσταση των εφαρμογών της εταιρείας, καθώς και λογισμικό τρίτων, με σκοπό την δημιουργία λειτουργικού και εύχρηστου περιβάλλοντος στους τελικούς χρήστες
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών με στόχο την ενημέρωση & επίλυση θεμάτων που προκύπτουν, τεχνικής φύσης ή που άπτονται των εγκατεστημένων εφαρμογών και τρόπου λειτουργίας
  • Διαχείριση ερωτημάτων πελατών σχετικά με τη χρήση των εφαρμογών
  • Παρουσίαση εφαρμογών σε υποψήφιους πελάτες
  • Εκπαίδευση συνεργατών
  • Καθοδήγηση πελατών και συνεργατών προς τις βέλτιστες πρακτικές.
  • Ανάλυση αναγκών πελατών, και ορισμός τεχνικών προδιαγραφών
  • Ενεργή συμμετοχή στον κύκλο παραγωγής εφαρμογής και εξέλιξης εφαρμογών
  • Συμμετοχή σε ομαδικά project με τελικό στόχο την ακριβή και έγκαιρη παράδοση έργου
  • Διατήρηση σχέσεων με πελάτες και συνεργάτες, αναπτύσσοντας ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα
  • Προφίλ υποψηφίου

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ πληροφορικής
  • Προϋπηρεσία 1-3 ετών σε ανάλογη θέση, ιδανικά ως τεχνικός ή σύμβουλος πληροφορικής.
  • Καλή γνώση χειρισμού και εγκατάστασης υπολογιστών, περιφερειακών συσκευών και δικτυακών υποδομών
  • Συνέπεια, συνεργατικότητα, άριστες ικανότητες επικοινωνίας
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις και δίπλωμα οδήγησης
  • Δυνατότητα ταξιδιών
  • Προϋπηρεσία στο πεδίο της λιανικής πώλησης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Ευχέρεια στην τηλεφωνική επικοινωνία και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Προϋπηρεσία σε θέσεις υποστήριξης πελατών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγράμματος, παρέχοντας λύσεις οριζόμενες από τεχνικές προδιαγραφές
  • Η εταιρεία προσφέρει

  • Διαρκή εξέλιξη και εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης