Enterprise Technical Support Agent
Vodafone
Αθήνα
πριν από 1 μέρα
source : Kariera.gr

Περιγραφή Θέσης

Η Vodafone Ελλάδας στηρίζει αυτούς που η εργασία τους επηρεάστηκε λόγω της πανδημίας δίνοντάς τους προτεραιότητα για την κάλυψη των διαθέσιμων θέσεων στα γραφεία, τα τηλεφωνικά κέντρα και τα καταστήματα της Vodafone αλλά και συνεργαζόμενων με αυτή εταιρειών.

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για το πρόγραμμα, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται εδώ :

Enterprise Technical Support Agent

O / Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της VODAFONE ή συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας, σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της VODAFONE στην Αττική,5 ημέρες την εβδομάδα, από Δευτέρα έως Κυριακή, 8ώρες ημερησίως σε κυλιόμενο ωράριο 07 : 30 23 : 30 και θα είναι υπεύθυνος / η για :

  • Τηλεφωνική υποστήριξη εταιρικών πελατών, για τα προϊόντα της εταιρείας κινητών και σταθερών υπηρεσιών
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Διατήρηση των συνδέσεων των Πελατών
  • Απαραίτητα προσόντα :

  • Γνώση Oracle Siebel
  • Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας
  • Άνεση στη προφορική επικοινωνία
  • Εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Ικανότητα ομαδικής εργασίας
  • Απόφοιτος ΙΕΚ ή απόφοιτος Λυκείου
  • Εξοικείωση στη χρήση Η / Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Γνώση ADSL, POTS και VOIP Τεχνολογίας
  • Αναφορά αυτής της εργασίας
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης