Εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών, Ασφαλιστικού Οργανισμού
Actionline
ΑΘΗΝΑ
πριν από 1 λεπτό
source : Jobseeker

Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό μεγάλης Ασφαλιστικής εταιρείας στην Αθήνα, αναζητά υπαλλήλους για το τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης εξυπηρέτησης πελατών.

Αρμοδιότητες :

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών του ασφαλιστικού οργανισμού.

Καταχώρηση των δεδομένων σε ηλεκτρονικό σύστημα και παρακολούθηση των αιτημάτων.

Τηλεφωνική διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και παραπόνων.

Διατήρηση & ενημέρωση του ηλεκτρονικού αρχείου πελατών.

Απαιτούμενα Προσόντα :

Απαραίτητη πιστοποίηση (Αντ)ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Επιπέδου Α. Τράπεζα Της Ελλάδος

Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. / Ι.Ε.Κ. (ιδανικά με κατεύθυνση σε ασφαλιστική επιστήμη)

Άριστη γνώση Η / Υ και προγραμμάτων MS Office

Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας

Παροχές :

Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση

Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση

Εύκολη μετακίνηση με τα Μ.Μ.Μ.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων, το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑCTIONLINE, θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Αναφορά αυτής της εργασίας
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Υποβάλετε αίτηση
Το e-mail μου
Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
Συνέχεια
Φόρμα αίτησης