Personal Assistant to CEOΔες περιγραφή θέσης
Adecco
STEREA ELLADA, Athens, Greece
πριν από 4 μέρες

Job Description

  • Manage and update CEO’s calendar
  • Perform administrative duties, prepare meetings and presentations
  • Screening telephone calls, enquiries and requests
  • Compose and prepare correspondence and documents
  • Interact professionally with guests, customers and internal employees
  • Arrange travel & accommodations
  • Candidate Profile

  • Minimum 3 years’ experience in a similar position
  • University or College Degree in Business Administration or equivalent
  • Excellent knowledge of the English language
  • Excellent knowledge of MS Office
  • Excellent communication and negotiation skills
  • Positive attitude, reliable
  • Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work
  • The Company Offers

  • Competitive remuneration package
  • Friendly and challenging working environment
  • Υποβάλετε αίτηση
    Προσθήκη στα αγαπημένα
    Κατάργηση από τα αγαπημένα
    Υποβάλετε αίτηση
    Το e-mail μου
    Πατώντας στο κουμπί «Συνέχεια », δίνω στο neuvoo τη συγκατάθεση μου να καταχωρήσει τα δεδομένα μου και να μου στέλνει ειδοποιήσεις μέσω email, όπως αναφέρεται λεπτομερώς στην πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του neuvoo. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποσύρετε τη συγκατάθεση σας ή να διαγραφθείτε οποιαδήποτε στιγμή.
    Συνέχεια
    Φόρμα αίτησης